2016. július 29., péntek

SZTÁRFESZTIVÁL II. DVD ÚJ - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Sztárfesztivál II.: Mulatós DVD
Gaál Gabriella - Madarász katalin
- Hopp
- Nem kérdem én tőled
- Ne bántsatok engemet
- Túrkevei cigányok
- Júlia
- Rózsi, Rózsi
Kadlott Karcsi
- Még egy éjszaka
- Fenn leszek szerdán a Citadellán
- Arról szól egy bús erdélyi nóta
- Szervusz liget
Kovács Apollónia
- Ne ábrándozz orgonákról
- Szép a babám fekete szeme
- Rámás csizmát visel a babám
- Kopogós a csizmám
- Ica, Rica, kukorica
- Ricsi, Ricsi
- Igyál egy kis ecetet
- Favilla, fakanál, fatányér
- Én Istenem, tégy egy csodát
Horváth Pista
- Androveresz sztrogosznádé
- Tüzet raktak a cigányok
- Nyolc éves se voltam
- Divat lett a cigánydal
- Úgy szeretem a rányimat
- Jaj Istenem, de szeretek halózni
- Hopp, te Zsiga
- Fáj a szívem, jaj de nagyon beteg
- Hej Rigó, Rigó- Mozdonyszőke az én rózsám

Jelenlegi ára: 1 490 Ft
Az aukció vége: 2016-08-19 21:42 . SZTÁRFESZTIVÁL II. DVD ÚJ - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése