2020. január 27., hétfő

Rakéta Porszívó (Tesztelt működik) - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Eladó egy a címben is említett Rakéta Porszívó. Csövek megvannak hozzá, viszont a kábelét sajnos levágták, így nincs meg. A lecsupaszított vezetéken keresztül kipróbáltam, indul működik, szétszereltem, ezt követően a motor csapágyakat megolajoztam majd összeraktam és ismét kipróbáltam. Ebben az állapotában tudom adni, de kérésre a kábel pótlása megoldható a vevő költségére, ami nem egy vészes összeg. Így eladó ahogy a képen látható, ezen túlmenően semmi garanciát nem tudok vállalni rá. Az esetlegesen felmerülő kérdésekre igyekszem minél előbb válaszolni.
Lehetőleg a személyes átvételt preferálnám, csomagküldés a vevő felelősségére és költségére lehetséges postán feladva házhoz szállítással, csomagpontra vagy MPL autómatába az aktuális díjszabások szerint.
Csak akkor licitálj ha komolyan is gondolod! Az aukció zárását követően a nyertesnek 3 napja van rá hogy felvegye velem a kapcsolatot E-mailben melyet a Vatera által küldött értesítőben talál. Az áru ellenértékének és az esetleges szállítási költség kiegyenlítésére 1 hét áll rendelkezésre, amennyiben másképp nem állapodunk meg. Az ez idő után át nem vett terméket újraindítom és ennek megfelelően értékelem a vevőt is. Ezt mindenki legyen kedves figyelembe venni!

Jelenlegi ára: 5 500 Ft
Az aukció vége: 2020-02-16 21:37 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése