2020. szeptember 25., péntek

Merida 96 3000D Alu- karbon kerékpár - Jelenlegi ára: 250 000 Ft

Amit tudni kell a bringáról!
18"(46cm ) M vázmeret karbon hátsó támvilla
Full Shimano XT váltók / váltókarok
A gyári Magura féket dobtam és XT lett helyette
Új shimano sm rt 66 tárcsákkal és aligator betéttekkel, légtelenítést és olajcserét tavaj csináltam ( shimano ásvanyi olaj)
Első villa Fox RL 32
Hátsó tag gyári X fusion 96 levegős (1 éve fújtam fel és hibátlanul tartja)
Hajtás Shimano XT
Új Shimano hátsó sorral es láncal
Mavic cross ride 26" kerékszett. Ipari csapágyas, szép hangja van és nem lóg!
Maxxis minion DH 2. 35 gumikkal ezekkel is nagyon keveset mentem
Új markolat.
Csomó mindent új cucc van rajt csak rá kell ülni és menni vele. 3 éve vettem az első tulajdonosától minden gyári és alig használt volt rajt kb 1000 km mulva 2018 szezon végén felkészítettem a következő szezonra de azóta is csak áll, mentem vele talán 100 KM et. Minden hibátlanul működik fékek brutálisak de remekül adagolhatók, váltók pontosan. Adom hozzá a gyári kormánybefogót és a kormányt. (Fsa) Letakarítva, kipucolva menetkészen adom át a kerékpárt!
A vázon kisebb használtaból eredő karcok vannak de mindíg vigyáztam rá és nem egy össze-vissza dobált romhalmaz.

Jelenlegi ára: 250 000 Ft
Az aukció vége: 2020-09-25 15:41 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése